Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2008


Καθόμουν χθες σ΄αυτό το παγκάκι μόνη και προσπαθούσα να βρώ ποιός είναι προορισμός μου...Αν υπάρχει αυτό που λένε πεπρωμένο ή αν κυνηγάω κάτι που ποτέ δεν θα βρω...Η αλήθεια είναι ότι αρχικά βρισκόμουν σε ένα εξαντλητικά μπερδεμένο λαβύρινθο. Ξάπλωσα στο παγκάκι που έτριζε και έπιασα τον εαυτό μου να κοιτάζει ψηλά και να χάνεται στις φιγούρες που σχημάτιζαν τα ανάλαφρα βήματα των επουράνιων χορευτών...


Ξεκίνησε κάπως έτσι:



Αρχικά γέλασα με τη φαντασία μου αλλά μετά τρόμαξα με το όραμα της συνήδησής μου...Είδα έναν κόσμο να ανοίγεται μπροστά μου άγνωστο ...σκοτεινό.





Μια θάλασσα να κυριέυει το είναι μου , τα κύματά της να ορίζουν τη ζωή μου ...και το μάυρο της σχεδίας της να πνίγει τα όνειρά μου.
Κρύωνα...Πέρασε τότε από μπροστά μου ο χειμώνας για να μου υπενθυμήσει το πως ήμουν και με τύλιξε με την ψυχρή του ειρωνία...Αισθανόμουν μόνη.....


Και κάπως έτσι τελείωσε.......




Όπως προσπαθούσα να ξεκαθαρίσω τις σκέψεις που απειλητικά με τυραννούσαν ένιωσα ένα χάδι να σκεπάζει τα χείλη μου και όταν άνοιξα τα μάτια μου δεν μπορούσα να πιστέψω ότι ήσουν εσύ.......





Υ.Γ. Καταλαβαινεις ποσο σαγαπαω;Εισαι εδω οταν σε χρειαζομαι...Δεν ειμαι πια μονη...Ειμαι μαζι σου...Γελαω...



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

na gelas kai na eisai xaroumeni panta...eimai edo..dipla sou...kai tha eimai kathe fora pou tha me xreiazesai...na koinigas panta auto pou xereis oti sou axizei...giati sou axizei to kalitero...Y.G katalavainw poso me agapas...kai ego se xreiazomai...sagapaw...MSPFU SAEHZM...

Ανώνυμος είπε...

Kathe fora pou eimai liphmenh skeftomai oti dn prepei na klapsw gt sto exw iposxethei...Kathe fora pou niwthw monh skeftomai oti kapou ekei exw eiste OLOI eseis ..poso mallon esi..."giati sou axizei to kalitero"Se euxaristw p pisteyeis s emena...Pada edw tha eimai...sagapaw...SAEHZM MSPFU...